ב-1991, יאני ואשתו דידי פתחו את "פיצה בלה" בבדפורד, ניו המפשייר. במהרה הפך המקום למפורסם בשל המזון המעולה שבו והאווירה החברותית, תודות לכשרונו הקולינארי של יאני וכישוריהם של עובדים אחרים. אך כשיאני נפטר בפתאומיות בגיל 54 בשנת 2012, דידי לא ידעה את לבה מרוב כאב. היא לא יכלה אפילו לפסוע לתוך המסעדה, חרף העובדה שעובדיה היו תלויים בה כדי לאסוף את השברים. החל מהמשכנתא ועד למשכורות, לשמור על המשכיותה של המסעדה ללא בעלה האהוב יאני נראה בלתי אפשרי.
במשך הזמן, הבינה דידי שהדבר הנכון לעשות הוא "ניסוי וטעייה", פירוש הדבר שמחובתה כעת ללמוד כיצד להריץ את העסק בעצמה. כשמשפחתה סיפרה ל- Eastern Bank על המסע של דידי, הם החליטו להתאחד יחדיו. מבלי שדידי יודעת מאום, הם הכינו לה הפתעה מדהימה.

ראשית, הבנק שלח את דידי לסופ"ש מפנק הכולל ספא, שזה לבדו היה מעשה יוצא מן הכלל – אך זה לא הכל. בזמן שדידי הייתה בסופ"ש נהנית מכל טוב, משהו גדול קרה מאחורי הדלתות של "פיצה בלה".

בסוף הסרטון הזה, נגמרה קופסת הטישיו שלי…אבל לא ויתרתי:)
מקווים שתהנו מהסרטון מחמם הלב הזה, עבור אישה שבאמת מגיע לה, ושתפו אותו עם חברים בפייסבוק!

Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: