כל הזוגות שנישאים או מביאים ילד לעולם מקווים שהאהבה שלהם תישאר בחיים במרוצת השנים ושהם ימשיכו לחיות יחד ובאושר.
אך מסיבות שונות ומשונות, לא תמיד זה קורה.

בין אם יש או אין לכם ילדים, פרידה היא אחת החוויות הקשות ביותר בחיים. וכפי שכולנו יודעים, לעתים קרובות קל מאוד לשקוע בכעס ועצב, ולמען האמת – רק לעתים נדירות זה עוזר.

זה נכון, במיוחד אם ישנם ילדים בתמונה. אני חושב שכולנו יכולים להסכים שלאף ילד לא מגיע להיות באמצע כאשר שני מבוגרים מחליטים ללכת בדרכים שונות.
בפוסט שפורסם לאחרונה ומתפשט כמו אש בשדה קוצים, אב צעיר בשם בילי פלין מתאר כיצד החלי להתמודד עם עניין הגירושין שלו. הנקודה העיקרית שהוא מנסה להעביר היא: הילדים שלו לא צריכים להיות מושפעים מן הפרידה.
ושוב, בגלל מספר סיבות, לא תמיד זה אפשרי עבור כל הזוגות כפי שקרה אצל הבעל (לשעבר) הזה, ולכולנו בהחלט יש את הזכות לחוש כעס ואכזבה. אבל לדעתי, למרות כל זאת, רובנו יכולים ללמוד משהו מדפוס החשיבה והגישה של הבחור הזה!
הנה הפוסט, כפי שנכתב ע"י בילי:
"היום הוא יום הולדתה של אשתי לשעבר לכן התעוררתי מוקדם וקניתי פרחים וכרטיס ברכה כדי שהילדים יוכלו לתת לה ועזרתי להם להכין לה ארוחת בוקר. אנשים שואלים אותי לעתים קרובות מדוע אני עדיין עושה עבורה דברים. זה מעצבן אותי. אז אני הולך להסביר לכם את זה.
אני מגדל שני גברים קטנים. האופן שבו אני משמש דוגמא בדרך בה אני מתייחס לאמא שלהם הולך לעצב את השקפת העולם שלהם לגבי נשים ומערכות היחסים שלהם. אני חושב שעל אחת כמה וכמה במקרה שלי, בגלל שאנחנו גרושים. אז אם אתם לא מדגימים התנהגות של מערכת יחסים טובה עבור ילדיכם, תאספו את עצמכם ומהר. התעלו מעל לכל זה ושמשו דוגמה. זה הרבה יותר גדול מכם.
גדלו בחורים טובים. גדלו נשים חזקות. בבקשה, העולם זקוק להם, עכשיו יותר מאי פעם"
הילדים שלנו לא תמיד עושים את שאנחנו מבקשים, אלא מחקים את מעשינו. נא שתפו את מילותיו של בילי כדי לשמש השראה לאנשים אחרים שיגלו התחשבות, אהבה ודאגה כשמדובר בילדים שלהם במהלך הפרידה ו/או הגירושין!
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: