לכורכום יש 10 יתרונות בריאותיים שפשוט לא תאמינו!
הסופר תבלין-כורכום כולל בתוכו מעכבי הזדקנות, נוגדני חמצון ומאפיינים אנטי דלקתיים. נעשה בו שימוש לעתים קרובות במאכלים הודיים תודות לטעמו הנפלא ולצבעו הזהוב. משתמשים בו ברפואה סינית ובאיוורדה כדי לרפא בעיות בריאות רבות, ממשכך כאבים ועד למתן מענה לסרטן.
כורכומין, הרכיב שבו, נחקר רבות במשך השנים האחרונות, ונתגלה כי הוא מתפקד כנוגד חמצון עוצמתי, אנטי דלקטי ומחטא. הוא עשיר ברכיבים בריאותיים כמו סיבים, סידן, ויטמינים ומינרלים. כמובן שהוא אינו רעיל, ובדרך כלל אינו כולל תופעות לוואי.

יתרונות בריאותיים של כורכום:

1. הוא יכול למנוע סרטן – נלחם ברדיקלים חופשיים ושומר על תאים בריאים שחוסמים אנזימים הגורמים לגדילת תאים סרטניים.
2. מונע מחלת אלצהיימר – מגביר את הבריאות הכללית של המוח, מונע התפתחות אלצהיימר, ע"י הסרת פלאק אמילואידי שנבנה במוח.
3. שולט בסוכרת – משפר את רמות הסוכר בדם ומנמיך את התנגדות האינסולין כדי למנוע סוכרת סוג 2. מעבר לכך, כשהוא משולב עם תרופות חזקות, הוא תורם לרמות סוכר נמוכות.
4. משכך כאבים טבעי ומונע דלקת מפרקים – לתבלין יש מאפיינים אנטי דלקתיים ונוגדני חמצון ומסייע לסובלים ממפרקים קשיחים ודלקות במפרקים-זוהי תרופה טבעית לדלקות במפרקים כמו גם היכולת שלו להוריד את רמות הדלקת בגופכם.
5. מרפא פצעים – ממרח כורכום יכול לרפא חתכים קטנים, כוויות או חבלות, תודות למאפיינים אנטי דלקתיים ומחטאים. תקנו את עורכם והשתמשו בו כדי לרפא פסוריאזיס או דלקות אחרות בעור.
6. תורם לעיכול – מגביר את תפקוד כיס המרה, מוריד נפיחות וגזים. יכול להיות לעזר בטיפול בדלקת במעי. אך היזהרו מצריכת כורכום כחלק מהדיאטה עבור אלו הסובלים מדלקת בכיס המרה. כורכום עשוי אף להחמיר את המצב.
7. ניקוי רעלים בכבד – זהו מנקה רעלי כבד טבעי ומשפר את זרימת הדם.
8. הופך את העור לבריא יותר – מונע פיגמנטציה ושינוי בגוון העור. בדרך כלל גורם לעור שלכם לזהור. הכינו משחה מקמצוץ אבקת כורכום, חצי כפית מיץ לימון וקמצוץ קמח, בנוסף לכפית של מיץ עגבניות. מרחו על האזורים הכהים בעיניכם והניחו לזה 10 דקות. צפו בהם נעלמים.
9. לב בריא – מוריד כולסטרול רע ומונע קרישי דם ופלאק שמצטברים על העורקים.
10. משפר את מצב הרוח – תוכלו להשתמש בזה כדי לטפל בדיכאון ואף להרוויח שנת לילה ערבה יותר.
"חלב זהוב" – תרופה יוגית עתיקת יומין, משמשת באופן מסורתי לטיפול בשלשול, חום, התקררות, זיהומים וויראליים, זיהומים בשלפוחית ובכליה, כאבי ראש, מרפא שרירים ומפרקים כאובים כתוצאה מזיהום, דלקות מפרקים, תולעים וצרעת.
מתכון ל"חלב זהוב":
* כוס חלב, 1/2 כפית של כורכום טחון, 1/4 כפית של פלפל שחור טחון וטרי, 1 כפית של דבש אורגני, 1/2 כפית של שמן קוקוס, 1 תרמיל הל ירוק טחון, 1 מקל קינמון.
שמן ופלפל יעזרו לגוף לספוג את הכורכום בקלות
לאחר שחיממתם חלב הוסיפו את ההל והקינמון, ורק אז הוסיפו את הכורכום, הפלפל, הדבש ושמן הקוקוס וערבבו ממושכות. כעת חממו את התערובת עד שתעלה אדים – לא להרתיח. סננו את הקינמון וההל. עכשיו, התערובת שלכם מוכנה. זכרו שלא כל הרכיבים מסיסים, אז ערבבו בעודכם לוגמים.
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: