משפחה אחת ברוסיה החליטה לקחת את הכלב שלה לוטרינר, ולהעביר אותו ניתוח פלסטי בגלל שהם לא אהבו את המראה שלו.
הג'ק ראסל החמוד והחביבי הזה, שחי עם מרינה אסמט והמשפחה שלה, קיבל ניתוח לא נחוץ בעליל בגלל שהם לא אהבו את צורת האוזניים שלו – הם טוענים שרצו כי ייראה יותר כמו מיילו, הכלב מהסרט "המסכה".

משפחה אחת החליטה שהכלב שלהם יעבור ניתוח פלסטי כי הם לא אהבו את האוזניים שלו

לאחר שהבחינו כי האוזניים שלו גדלים כלפי מעלה, המשפחה החליטה בהתחלה לקחת את העניינים לידיים שלהם וניסו למשוך את האוזניים שלו כלפי מעלה בעזרת דבק. בכל מקרה, כשזה לא עבד הם החליטו לחפש ויטרינר שיבצע את הניתוח הזה.
אסמט אומרת: "הבחנו בזה אחרי חודש, שמשהו עם האוזניים לא בסדר. החלנו שנתקן את זה וחיפשנו אחר מנתח. בהתחלה ניסינו להדביק טלאים ומטבעות לאוזניים שלו, אבל זה לא עבד. הכלב, כמובן, חש בחוסר הנוחות.
באסיפה משפחתית החלטנו שנתקן את האוזניים שלו בעזרתו האדיבה של מנתח. הרופאים ניסו לשכנע אותנו לא לעשות את זה, אבל החלטנו שבאופן הזה דברים ייראו אסתטיים יותר.
אנחנו רוצים שהוא יתרבה, אבל עם אוזניים עומדות התקשינו למצוא בת זוג לרבייה. בנוסף, אנחנו רוצים ללכת לתערוכות כלבים. לא הכל מושלם".
חכו רגע? היא טוענת שהכלב הזה לא יכול להסתדר בגלל האוזניים שלו? אלוהים ישמור.
משפחה אחת החליטה שהכלב שלהם יעבור ניתוח פלסטי כי הם לא אהבו את האוזניים שלו
המנתח הוטרינרי, אנדרי מזין, ניסה לדבר עם המשפחה לגבי הניתוח, אבל המשפחה הייתה נחושה ולבסוף, הוא החליט לקבל על עצמו את המשימה. הוא אומר: "האנשים הללו יצרו קשר עם הקליניקה וביקשו 'להנמיך' את האוזניים של הכלב.
אנחנו לא חושבים שהניתוח הזה מוצדק, אבל הם ממש התעקשו, ורצו לשנות את מבנה האוזניים שלו כדי שייראה כאילו הוא שייך לגזע שלו.
הניתוח בוצע. פגענו בסחוס וכתוצאה מזאת, האוזן העומדת 'נשכבה'".
הבעלים של הכלב התעקשה, בגלל שהיא חשקה בכלב תצוגות. בתחרויות כלבים, ישנו קריטריון מסוים עבור זן ההרבעה. הכלב נראה כמו הגזע, פרט לעובדה שבגלל האוזניים שלו, מעולם לא יוכל לזכות בדבר".

Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: